jueves, 5 de junio de 2014

VISITA A VIGO

DESPEDIMOS O CURSO CUNHA EXCURSIÓN A VIGO

El 28 de mayo de 2014 fuimos a Vigo. Primero visitamos el Pazo Quiñones de León, después, el Museo Marítimo, comimos en el área recreativa de Samil, y al final fuimos a Naturnova.

En el Pazo Quiñones de León vimos su gran pinacoteca (los cuadros), la entrada, el despacho, el comedor y otras habitaciones con objetos importantes del pazo. Pero no pudimos ver sus enormes jardines porque no teníamos tiempo.

Después fuimos al Museo Marítimo, donde nos dividimos en dos grupos, a mi me tocó submarinismo. Nos enseñaron un tanque de agua con espacies de peces que se pueden encontrar en Vigo y en las islas Cíes. Luego nos enseñaron como evolucionaron los trajes de submarinismo. También hicimos un juego y después nos enseñaron un submarino.

Luego llegó la hora de comer. Fuimos al área recreativa de Samil. Terminamos tan rápido que tuvimos tiempo para ir al centro comercial. Allí algunos compraron chucherías y revistas.

Por último fuimos a Naturnova. Nos dieron a cada uno una ficha e íbamos por turnos a cada sala relacionada con el medio ambiente para completarla. Había una salita para oír ruidos contaminantes y también había olores de basura, incendios y contaminación. Después de esa sala mi grupo fue a un simulador de submarino. Luego fuimos a otras salas en las que aparecía el agua, las tormentas, la lluvia y la tierra....

Por último merendamos cerca de Ponteareas y seguimos nuestro regreso.

Fue un día muy divertido, pero nos retrasamos cuarenta y cinco minutos.Paula

Paseino moi ben, aínda que, é bastante lonxe sentinme como na casa. Tratáronnos moi ben, os guías eran moi agradables e divertidos.
No museo do mar explicáronnos cousas que xa sabía pero aprendín moito máis. Eu pensaba que ía ser unha excursión como calquera outra pero a verdade é que foi moi especial. O cheiro do mar, as barcas dos mariñeiros as cousas que nos ensinaron no museo do mar foron nun ambiente moi acolledor.
Paseino xenial! Juanjo.

A excursión a Vigo gústome moito e ademáis aprendemos moito nos museos que visitamos. A todos os sitios onde fomos complementamos o que estudamos no cole máis o que aprendemos nos museos. En resumen paseino moi ben e aprendín moito.Rubén.

Foi a excursión na que aprendín máis cousas, sobre todo do mar e do noso planeta. Gústoume moito sobre todo saber como ían a pescar fai cen anos ou máis, e tamén o pasamos fenomenal indo a comer ao lado da praia de Samil. Paseino moi ben e aprendín moitas cousas! Fernando

Moi interesante e aprendín moito, sobre todo do mar, do noso planeta e da contaminación que se produce.
Gustoume moito a sala de arqueoloxía do museo Quiñones de León, pero non nos deu tempo, aínda que foi moi interesante.
O pasei moi ben!Brais

A excursion que fixemos a Vigo gustoume moito porque fun a sitios que non coñecía e completei a visita ao museo Quiñones de Leon porque xa fora ao xardin pero non ao museo, a pena foi que non puidemos ver apenas o xardin¡ Jaime

Foi moi divertida, o que máis me gustou foi o museo do mar porque había moitas actividades e facían moitas preguntas sobre a pesca. Pero non me gustou moito a pazo-museo Quiñones de de León porque aburrinme un pouco ;gustoume máis os xardíns que o museo, pero non estivo tan mal e pasámolo moi ben. En xeral un día ben aproveitado. Emma

A excursión a Vigo gústoume moito porque visitamos bastantes sitios: do museo Quiñones de León interesoume un cadro no que había varios cans atacando a un oso.
Do museo do Mar o esqueleto dun cachalote que parecía que en vez de aletas tiña mans.
De Naturnova foi a simulación dun submarino en 3D, polo xeral a excursión encantoume. Raúl

Gustoume moito porque fomos a moitos sitios. No museo do mar todos tiñamos un pouco de fame. Vimos un peixe con patas e tres tiburóns.
 En Naturnova subimos  a un submarino.
Ó final chegamos á Veracruz moi cansados.
Óscar.

Interesante e divertida, xa que era a excursión de fin de curso. O que máis me gustou foi ir ao Centro Comercial e Naturnova.
No centro Comercial sentinme maior xa que só estaban as miñas amigas conmigo. Non comprei moitas cousas pero foi moi divertido. En Naturnova paseino xenial porque xogabas e ao mesmo tempo aprendías.
Encantoume esta excursión.
Sara.

Vimos moitas cousas e aprendemos moito e ademais vimos cousas que eu non sabía que existían; para min o máis divertido foi a Centro Comercial, pero o máis entretido e educativo foi Naturnova, porque fixemos como se fosemos investigadores e tivemos que buscar a información nas diferentes salas. Para min o máis bonito foi o museo dos " Quiñones de León " porque era un castelo de arte barroco e moi ben conservado.
 Despois fumos ao museo do Mar e vimos diferentes tipos de peixes e a min gustoume moito. Despois estivemos na plaia de Samil para comer, e paseino moi ben coas miñas amigas; estivemos nun Centro Comercial onde nos deixaron estar 30 minutos solos e podiamos comprar o que quixesemos. A min gustoume moito, porque aprendín máis do que solo aprender en clase.
Nayeli.

A mi me intereso mucho el museo porque aprendí mucho sobre las personas, que vivían hace muchos años,como cazaban,como vestian...
Me gusto el acuario lleno de peces y aprender cosas sobre las ballenas Artur.

Fue una de las mejores excursiones. Me gustó mucho la excursión.